Spomienky na Byron Bay – a veľmi sklamaný hamburger

, takže august, ideme! Ešte ďalší krok bližšie k Vianociam, čo je skľučujúca, ale zábavná myšlienka. Pokiaľ nenávidíte Vianoce, v takom prípade je mi ľúto pripomenutia.

Od chvíle, keď sme hovorili naposledy, sa tu veľa deje na HQ Romance … aj keď veľa z toho sú zákulisné veci, o ktorých by ste pravdepodobne nedali veľa opice. A to je v poriadku. Dostávali sme však veľa plánovania a formalizujeme náš najaktuálnejší cestovný itinerár, čo je úžasné.

Sme skutočne nadšení z tohto nasledujúceho, pretože budeme spolupracovať s cestovnou kanceláriou, aby sme hovorili o Sabah. Teraz, ak ste ešte nepočuli o Sabah alebo si si nie ste istí, kde to je, je to v poriadku. Je to dosť vzdialené – v skutočnosti je súčasťou Borneo v Indonézii. Vlastne je však vlastnená Malajziou, čo je trochu mätúce.

Každopádne je to ohromujúca časť sveta z toho, čo sme videli v našom výskume, a my sme skutočne nadšení, že vám o tom povieme oveľa viac. Užite si tento priestor úzko, pretože sa to bude diať na konci mesiaca.

Medzitým sme sa tu v Sydney posunuli pod tým, čo bolo ďalším dosť mrazivým a mokrým týždňom. Veľa vnútorných vecí a snívanie o našom čase v Byron Bay minulý víkend. Pani Romany tiež zverejnila svoje najaktuálnejšie video z Hair Romance vo svojom príspevku o správnom používaní prútikov vlasov. Je tiež v ňom jej najaktuálnejšie televízne video z Hair Romance, ktoré som editoval. Na konci sa mi podarilo vkradnúť v niektorých celkom dobrých blooperoch, takže sa uistite, že sa vám na poslednú chvíľu páčilo!

Tu je odkaz na vid.

A tu je naše najaktuálnejšie vydanie IG! Užívajte si a dúfame, že máte úžasný týždeň!

Bazén v našom hoteli v Byron Bay je skutočne úžasný. Je to podstatný bazén lagúny s mostmi, ležadlámi, visiacim vodnou kreslom hojdacej hojdačky-je to sen, najmä v horúcich dňoch. Nemôžem uveriť, že toto miesto – prvky Byronu – bolo otvorené iba vzhľadom na to február tohto roku.

Existuje veľa plánov pre toto miesto v ďalšej fáze vývoja a ak budú pokračovať tak, ako začali, mám pocit, že Byron bude absolútnou hviezdou na pobreží Byronu.

Milujte schody, ktoré idú do baru v Balcony Bar a Oyster Co. Ideál v srdci samotného Byron Bay Town. Ste ideálny na rohu dvoch najrušnejších ulíc.

Existuje však niekoľko vecí, ktoré by vás mohli odvrátiť od sledovania vašich ľudí. Jedlo a pitie je tu úžasné.

Skutočne sa nám veľmi páči nedávne výplne, ktoré balkón urobil. Sú na mieste a robia z tohto skutočne najlepšie miesto v meste, ktoré príde na jedlo alebo nápoje.

Naša večera na balkóne začala spôsob, akým by tu malo každé jedlo: s tuctom najlepších ustríc Sydney Rock, ktoré nájdete. Výkonný šéfkuchár Sean Connolly so sebou priniesol zo svojho Sydneyho strašidelného Morrisona svoju lásku k ustríc najvyššieho stupňa a množstvo ďalších jedál, ktoré sme si úplne užili.

Náš posledný večer v Byron Bay. Aké úžasné miesto, kde sa dá uniknúť zime v Sydney. Mali sme najlepší čas – a prvky Byronu a všetky zariadenia a jedlo, ktoré tu majú (Graze a Osprey Spa, kontrolujeme vás!) Naozaj vyťažiť maximum z toho, čo táto komunita v Novom Novom Južnom Walese ponúka.

Náš posledný východ slnka v Byron Bay a aký spôsob, ako to vidieť. Sme na vrchole mysu, ktorý predstavuje veľa Veľkonočných bodov v Austrálii. Je to skorý začiatok, ale stojí za to.

Neuveriteľní ľudia z podujatí divokej kozy, tak pomenované kvôli stádo kôz, ktoré sa po celý roky túlali po tomto kúsku pobrežia, ktoré sa obchádzali, organizujú jeden z najvýhodnejších zážitkov, ktoré sme mali.

Ich toastový zážitok je úplne úžasný: luxusný, romantický a absolútne jedinečný. Stretli ste sa pred úsvitom pri bráne Lighthouse, potom ste privítali (veľmi dôležitú) kávu a prikrývky. Potom ste bezplatní, aby ste boli prvým v Austrálii (a do značnej miery svet), aby ste videli, ako slnko príde, aby začalo deň.

Potom ste privedení do kaviarne v súkromnej sekcii, kde sa tešíte z úžasných, špeciálne pripravených raňajok. Mali sme to šťastie, že sme videli veľryby Humpback – matka a teľa – hrajú vo vodách mysu, keď sa pri svojej každoročnej migrácii dostali na sever.

Matka učila svoje teľa, ako porušiť, chvost facku a robiť prsné vlny, čo je nielen zriedkavé, ale výnimočne pokorné.

A tu je časť našich raňajok. Sme v kaviarni skôr, ako bude formálne otvorená, takže všetko sa varí len pre nás. Je to veľmi zvláštna, veľmi romantická vec.

Raňajky sú výdatné a otepľovanie, čo je najlepšie pre toto mrazivé ráno. Marocká téma k jedlu dobre funguje s bohémskym pocitom, že Byron sa vyvíjal v priebehu rokov … a kto nemá rád Shakshouku?!

Ak ste tKeď sa v Byrone našli niečo, čo je skutočne nezabudnuteľné, mimoriadne romantické a skvele vykonané, musíte sa pozrieť na zážitok z divokých kozích udalostí.

Ďalšia (tiež veľmi dôležitá) káva s podujatiami divokej kozy hneď po východe a raňajkách!

Naša posledná zastávka predtým, ako sa vydáme domov, je Halcyon House v ohromujúcom plážovom meste Cabarita, iba 20 km južne od hranice Queenslandu. Obnovený surferový motel z 50. rokov, táto dekadentná pláž Hideaway je teraz najlepším miestom pre romantické úniky vo svojom 5-hviezdičkovom hoteli.

A na raňajky, obed alebo večeru na večeru nenájdete lepšie vyzerajúcu reštauráciu ako papierová Daisy Halcyon House. Každý detail dizajnu sa myslel a kaviareň na strane bazénu je rovnako úhľadná.

Ak chcete vidieť, čo ešte sme sa dostali do Byron Bay, pozrite sa na vydanie IG minulý týždeň, kde sme zdieľali oveľa viac záberov nášho neuveriteľného času na pobreží.

Nakoniec, dlho očakávaný veľmi sklamaný hamburger. Za normálnych okolností nie som taký, kto tak veľa kritizuje hamburgery. Koniec koncov, základný koncept skromného hamburgera nie je taký inšpiratívny. Takže s ohľadom na to musí byť pre mňa dosť krvavé, aby som bol nevrlý o priemernom.

Ale skúsenosť s mojimi kamarátmi a ja sme mali tento víkend na kriketovom ihrisku v Sydney, zatiaľ čo si užívali Sydney Swans zničenia Port Adelaide v AFL (to je Aussie politika futbalu BTW), bola tak hrozná, takmer zatienila vynikajúcu výhru, ktorú mali labute.

Samozrejme, že od Stadium Food sme samozrejme neočakávali, ale to bolo nad rámec normálnych revolúčných štandardov austrálskych a anglických športových fanúšikov, s ktorými sa museli celé generácie zmieriť. Buchta bola trochu slizká, paradajka mala penovú textúru a samotná Patty … dobre sme dali dve a dve dohromady a vypracovali sme jediný spôsob, ako sa mohli dostať preč s tým, že ju nazývajú hamburger Angus.

Povedzme, že sa tu kombinuje zhoda slov „Burger Patty“ a „Cow Patty“. Určite to nebolo Hovädzie mäso Angus, povedzme to takto. V skutočnosti, vtipy stranou, pochybujeme, či v ňom bolo vôbec nejaké mäso. Baňa chutila nejasne z mrkvy. A bol zlomený na polovicu vo vnútri buchty. Šialenstvo.

A to bolo v oblasti členov! Boh vie, s čím sa zmierilo všeobecné sedenie. Každopádne, čo s tým nemám ísť, alebo odísť tento týždeň vydanie IG na hrubej note, takže vám nechám pokračovať v našej cestovnej aktualizácii, kde čakajú pekné obrázky a príjemné myšlienky!

Majte očarujúci týždeň a čoskoro sa povieme.

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame späť v čase nad niektorými z našich obľúbených cestovných destinácií, ktoré používajú nikdy nevídané fotografie našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Ak tento výstrel nezastaví naše spomienky na New York, potom neviem, čo bude. Socha slobody – zďaleka sa nestane klišé – je takým neuveriteľným pohľadom a toľko predstavuje. A to nielen pre Američanov – toto číslo predstavuje natoľko, že západný životný štýl musí byť vďačný.

Pani Romanka urobila tento výstrel pri západe slnka, keď sme boli na plachetnici, ktorá skúma rieku Hudson. Je to neuveriteľný zážitok a ten, ktorý musíte urobiť, keď ste v NYC. Tu je oveľa viac o tom, čo sme urobili, ako sme to urobili a čo musíte urobiť, aby ste to urobili!

Ľadovky na južnom konci Bondi Beach sú jedným z miest, na ktoré ľudia chodia, kedykoľvek sú v Bondi. Miestni obyvatelia, návštevníci, všetci. Pohľad na veľa populárnej pláže Austrálie s týmto bazénom v popredí je slávny, pretože je taký pekný.

Je tu však aj klub, ktorý slúži na nápoje a jedlo za primeranú cenu, o ktorých veľa ľudí nevie. Na poschodí je tu aj reštaurácia Icebergs, ktorá je neuveriteľná pre zvláštne príležitosti.

Všetky tieto nápady sú v našich 24 hodinách na prehliadke Bondi Musí vidieť.

Jedným z najkrajších predmestí Manhattanu je West Village. Je to absolútne milovaná a jedna z mojich pani Romany, aj keď mám aj mäkké miesto vo východnej dedine. Tieto domy Brownstone sú také známe a ľahký štýl a trieda West Village robí toto miesto mimoriadne žiaduce. To a všetky filmové hviezdy tu žijú!

Zostali sme na tejto ulici naposledy, keď sme boli v New Yorku – vďaka Airbnb – a naozaj netrvá dlho, kým sa cítite, akoby ste tu žili. Taká úžasná časť mesta.

Pre naše ďalšie nápady na New York sa uistite, že ste sa pozreli na nášho maximálneho sprievodcu prvým časom po NYC. Stalo sa to skutočnou encyklopédiou, kam robiť, kam ísť a ako robiť vo veľkom jablku!

V Londýne nie je veľa dní v roku, ale keď prídu, zdá sa, že toto mesto vyzerá oveľa šťastnejšie, jasnejšie a priateľskejšie. Myslím, že je to rovnaké pre každé mesto, ale najmä pre Londýn.

Je to také neuveriteľné miesto a tak pochopiteľné, prečo ľudia, ktorí prichádzajú do Spojeného kráľovstva, skončia v Londýne. Zaujímalo by nás však, koľko ľudí tu žije a pracuje, videlo mesto v najlepšom prípade. Rovnako ako mnoho miest (najmä pokiaľ ide o pani Romance), najlepší spôsob, ako vidieť niekde, je z tak vysokos možným.

Aby sme s tým pomohli, tu je náš zoznam najlepších spôsobov, ako vidieť Londýn z UP High!

Provencia na juhu Francúzska je skutočne magickou súčasťou sveta. Kdekoľvek je také pekné. Koruna tejto časti Francúzska je však Riviera a St Tropez. Známe oveľa viac pre svoju kultúru jachty (je tu veľa peňazí), samotné mesto sa naozaj oplatí vyskúšať. Plné jazdných pruhov a malých ulíc.

Ak chcete získať oveľa viac záberov tohto ohromujúceho mesta Little Harbour, pozrite si naše pohľadnice od St Tropez a 5 vecí, ktoré musíte urobiť tu.

To je to, čo tým myslím. St Tropez je plne na plný. Každá ulica má na tom niečo pekné a nábrežie je ohromujúca. A ak sa chcete dostať na francúzsku riviéru z Talianska, nie je to také ťažké! Tu je náš sprievodca, ako sa dostať z Talianska do Francúzska vlakom.

Dúfame, že ste sa tešili z našej edície IG a tento týždeň cestovná rekapitulácia. Ak máte, je to úžasné. Ak ste to neurobili, nikomu nehovorte!

Dajte nám vedieť, čo sa s vami deje minulý týždeň. Radi by sme vás počuli. Porozprávajte sa s nami pomocou komentárov nižšie!

Jo, a nezabudnite sa prihlásiť do nášho týždenného bulletinu, ktorý posielam každý piatok. V ňom je zhrnutie článkov týždňa plus správy o tom, čo sa s nami deje.

Tiež vám dáme exkluzívne oznámenie o akýchkoľvek súťažiach, ktoré prevádzkujeme, alebo bezplatne, ktoré rozdávame.

Kliknite sem a dostanete náš bulletin a tiež našu bezplatnú elektronickú knihu o cestovaní.

Obrázky pána a pani Romance prostredníctvom Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Účet Insta inta a samozrejme @angrybastard!